Iklan

Jumaat, 11 Oktober 2013

Tips Mengurangkan Batuk Menggunakan Miracle Muslimah

Ambil sedikit nila atau apa-apa cecair berwarna biru. Kemudian campurkan dengan sedikit Miracle Muslimah. Sapukan pada leher sebelum tidur. 
Kenapa perlu nila?
Rasionalnya ialah aura warna di leher adalah warna biru. Apabila kita sakit tengkuk, batuk ia bermakna aura biru kita berkurangan. Tips ini telah diamalkan oleh nenek moyang kita dahulu. Malah perubatan cara ini telah saya gunakan dan terbukti berkesan.


Kenapa perlu dititiskan Miracle Muslimah?
Bila tekak kita bengkak dan batuk, maka tonsil kita menjadi merah dan panas. Untuk meneutralkan balik bengkak dan mengurangkan batuk, kita perlukan sesuatu yang sejuk untuk menyerap masuk ke kawasan leher yang bengkak tadi.

Minyak Miracle Muslimah mempunyai kandungan VCO yang terbukti pelbagai khasiat serta mint untuk meredakan bengkak. VCO itu ialah minyak kelapa dara dan telah diperkayakan. Saya berhadapan dengan penyakit tonsil lebih 10 tahun dan doktor sering menyarankan saya mengambil makanan dan minuman yang sejuk untuk meredakan bengkak. Cumanya, bila makan aiskrim, boleh cepat gemuk 


Oleh itu dengan menggunakan Miracle Muslimah merupakan alternatif kepada aiskrim dan sebagainya menyebabkan tonsil yang bengkak itu surut dan batuk mulai berkurangan.

#Artikel ini adalah dari Founder/Owner Miracle Muslimah.
#Untuk menjadi agen dropship sila email saya azhana.am@gmail.com atau wassap/sms saya Azhana di nombor 0133510426

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...