Iklan

Selasa, 28 Januari 2014

Countdown Promosi YES Miracle Refreshing

Huh! Huru-hara suri yang bekerja di rumah ini dibuat dek Miracle Refreshing Spray (MRS). Hari-hari terakhir harga gempaq makin mengakhiri. Baki 3 hari untuk sesiapa yang ingin memiliki produk `awesome' MRS dengan harga murah sangat. Bermula 1 Februari 2014 harga akan kembali seperti normal. Owner ke, Distributor ke, Agen ke, Dropshipper ke termasuklah Customer semuanya dah jatuh cinta dengan MRS, waktu dah hampir dinihari, setiap masa pesanan diterima, ada yang masih mengira stok, menyediakan tempahan pelanggan dan ada yang sedang mengira-ngira bilangan untuk dibeli. Cukup tak untuk mak, mertua, mak long, mak ngah, mak su dan sebagainya. Lagi pula nak balik kampung untuk cuti Raya Cina. Macam tak cukup aje. Ini dah penyakit namanya. Semua terjebak dengan Sindrom MRS. Best ke best! Mestilah best sebab MRS memberi kebaikan kepada semua orang.

Bagi pembaca yang pertama kali mengadap blog ini mestilah tertanya-tanya MRS tu apa bendanya. Cuba anda baca link ini dan link ini juga. Insyaallah, produk ini tidak menghampakan anda. Eloklah tukar minyak angin yang berbau satu rumah dengan minyak Miracle Refreshing yang harum dan menambat perasaan dan kesegaran si pengguna. Siapa yang tak mahu segar dan ceria sepanjang hari. Tidak tergaru-garu di kepala, di lengan, penuh kurap dan gatal. Tiada lagi keguguran rambut yang tegar, tiada lagi luka berair yang tak kering-kering, tiada lagi bengkak yang tak susut, tiada lagi kembung perut, tiada lagi masalah susah tidur dan sakit kepala. Jika anda mempunyai salah satu simptom dan situasi merimaskan ini, anda perlu menggunakan MRS secara kerap. Insyaallah kesannya akan dapat dirasa, dilihat dan dinikmati.

Saat-saat akhir ini (The countdown begins), untuk tidak menghampakan sesiapa yang ingin buat tempahan MRS, sila hubungi saya secara sms atau whatsapp 0133510426 (Azhana) untuk mendapatkan produk ini dengan segera. Kalau sesiapa yang membeli selepas tamat harga promosi kena ikut harga normallah ye.. Cuba tengok perbezaan harganya di bawah ni. Bukan ke begitu murah. Jangan berfikir-fikir lagi dan meragui keberkesanannya. 


Selain kegunaan untuk manusia, binatang peliharaanpun boleh juga. Tengok makcik ni, anaknya belikan MRS untuknya tetapi digunakan untuk kucing pula. Alhamdulillah kucing tersebut terus sihat. Ini hanyalah satu dari banyak testimoni yang telah dihantar oleh pengguna MRS ke pihak Miracle Refreshing. 


Anda bila lagi? Andapun boleh cipta testimoni sendiri. Ooo... sebelum terlupa saya nak kongsikan satu cara bagaimana hendak menyegarkan diri dan anggota badan kita sepanjang hari. Sekiranya anda biasa mandi air garam, titiskan sedikit ke dalam air tersebut. Mesti selepas mandi macam rasa baru keluar dari gua ais, segar dan berangin badan kita. Rasa terus nak meluncur ke tempat kerja, hehe... 

Juga peluang bisnes bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi agen MRS, harga promosi ialah RM299 sehingga 31 Januari 2014. Kalau yang baru-baru nak berniaga online atau offline, produk MRS ni memang sesuailah sangat. Jika jadi dropshipper, anda berkongsi kebaikan MRS dan menjualnya tanpa modal. Paling sesuai untuk suri rumah dan mereka yang ingin mencari pendapatan tambahan atau duit pasar. Siapa nak bagi komisyenkan, dahlah tak payah keluar modal sesenpun cuma modal air liur je.. itupun anugerah Allah. Syukur, Allah tidak pernah minta bayaran. Banyak sungguh nikmat Allah kepada hamba-hambaNya. Syukur.. syukur..

Kepada mereka yang telah menempah dan akan menempah lagi di lain kali, terima kasih atas sokongan anda. Kalau yang ingin mencuba, silakan dan berikan sokongan anda untuk produk bumiputera hasil kajian pihak MARDI yang telah dikomersialkan oleh MRS. Sudah tentu ianya halal dan boleh dibawa solat kerana kandungannya hanya minyak kelapa dara, minyak aromatherapi dan minyak mint. Moga khasiat MRS akan dapat diperkongsikan kepada semua umat Islam di seluruh Malaysia insyaallah.



2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...