Iklan

Khamis, 31 Oktober 2013

Coklat Imtiyaz Gold Sirah

MENGOPTIMUM DAN MEMPERKASA OTAK MELALUI MAKANAN
 

Rahsia untuk mengekalkan kesihatan MINDA dan TUBUH BADAN kita ialah dengan sentiasa menggunakannya dengan cara pemakanan yang betul, terutama apabila kita semakin berumur. Seluruh badan, otak dan sistem saraf terdiri dari molekul makanan dan kerana itu pemilihan makanan mempunyai kesan yang besar terhadap fungsi otak. Pada masa ini badan kita kerap mengalami gangguan akibat pencemaran, ketagihan makanan, dadah, kimia dan alkohol yang memberi kesan kepada minda dan badan kita.

Kekurangan gula dalam darah menyebabkan fungsi memori dan otak menjadi perlahan. Untuk mengawal kandungan gula dalam badan ialah dengan pemakanan yang seimbang dan snek berkhasiat semasa bersarapan dan semasa rehat pagi dan petang. Orang yang mempunyai alahan terhadap makanan tertentu perlu berhati-hati dan kita perlu ingat bahawa makanan sama pentingnya dengan ubat dan makanan yang seimbang berupaya membantu mengekalkan kesihatan.

Untuk menjadikan otak terus sihat, nutrien yg seimbang iaitu protein, lemak, karbohidrat, asid amino, vitamin, galian, udara, air dan cahaya adalah diperlukan. Vitamin, galian, asid amino dan lemak daripada makanan berfungsi secara sinergis dalam badan untuk menjadikan kita sihat dan bertenaga. Makanan yang seimbang dgn kadar yang betul dapat melindungi dan mengekalkan fungsi otak kita dan amalan ini adalah lebih baik dari mengambil pil vitamin semata-mata. Badan kita mengandungi 63% air, 22% protein, 13% lemak dan 2% vitamin dan galian. Oleh itu untuk mendapatkan kesihatan yg optimum kita perlu menyeimbangkan jenis makanan dari jenis karbohidrat, protein dan lemak.
 

Coklat Imtiyaz Gold Sirah dengan gabungan kismis,koko, madu, susu kuda, pegaga dan soya membantu minda dan tubuh badan menjadi lebih sihat, cerdas dan cergas. Coklat Imtiyaz mengandungi campuran pemakanan seimbang yang sesuai dengan diet makanan kita.
 

Kebaikannya :

1.MENCERDASKAN MINDA
2.MENSTABILKAN EMOSI
3.MENGUATKAN DAYA INGATAN
4.MENINGKATKAN MEMORI DAN HAFALAN
5.MENAMBAHKAN TENAGA FIZIKAL DAN MENTAL
6.MEWUJUDKAN KETENANGAN FIKIRAN
7.MENAMBAHKAN DAYA KREATIVITI DAN INNOVASI
8.MENINGKATKAN KEYAKINAN DIRI DAN TIDAK MUDAH BERPUTUS ASA
9.MENGURANGKAN STRESS,FOBIA DAN MURUNG


Cara Makan :

1 botol COKLAT IMTIYAZ GOLD ada 60 biji. Hanya kemam dan hisap sehingga cair di mulut sekurang-kurangnya 2-5 biji sebelum sarapan setiap hari. Sesuai untuk anak-anak kecil, kanak-kanak sekolah dan orang dewasa juga. Apabila mengamalkan coklat ini, kurangkan atau hindarkan minum air bergas atau berkafein untuk keberkesanan yang nyata lebih baik.

Coklat Imtiyaz Gold Sirah, makanan berkhasiat dan pilihan terbaik untuk minda. Kita berusaha, Allah jua yang menentukan.

Harga Sekotak :

RM45 (Semenanjung)
RM49 (Sabah dan Sarawak)
Harga termasuk kos pos

Cara Pesanan :

SMS/Whatsapp : 0133510426
Pm di fb : Azhana AMutalib

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nota buat pengunjung :

#Jom belajar membuat asas membuat blog dan fanpage seperti saya. Jika berminat

  sila email ke azhana.am@gmail.com/ whatsapp/ sms 0133510426.
#Iklankan produk atau kedai anda di www.sohodirectory.blogspot.com
#Berminat menjadi dropship Miracle Refreshing Spray atau membuat tempahan,
  boleh lawat fb Miracle4U dan pm di sini
  https://www.facebook.com/pages/Miracle4U/1267307066741971
#Berminat dengan produk pemakanan sunnah, boleh lawat
 di fb Sihat Dengan Makanan Sunnah dan pm di sini
 https://www.facebook.com/sihatmelaluimakanansunnah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...