Iklan

Ahad, 8 September 2013

Beg CATH KIDSTON cantik dan murah

Jenama Cath Kidston ini terkenal di seluruh dunia tapi bukanlah semua orang meminati produknya. Beliau Cath Kidston merupakan seorang pereka pelbagai fabrik, barangan rumah dan aksesori. Semua produknya dari London. Kalau di London matawangnya ialah pound iaitu 1 GBP bersamaan 5 MYR atau kadang-kadang lebih sikit apabila matawangnya tinggi. Ohh! Saya memang meminati jenama Cath Kidston. Warnanya ceria, coraknya cantik, semuanya membuatkan saya sentiasa bersemangat dan gembira. Memang betullah warna-warna ada auranya sendiri yang membantu meningkatkan motivasi diri kita. Cuba kalian tengok beg-beg ini.


Baru-baru ini seorang rakan berkunjung ke Shanghai membelikan beberapa produk Cath Kidston. Wah! Kualitinya bagus, rupabentuk dan materialnya seakan asli. Ia amat berbaloi dengan harga lebih murah jika dibandingkan dengan harga di dalam pound. Ada beberapa `holiday bag' yang sesuai untuk para ibu dan anak-anak untuk kunjungan ke kampung atau ke tempat-tempat lain. Di United Kingdom harganya mencecah RM300 ke atas dan mungkin lebih dengan harga shipping dan sebagainya.

Cantikkan!

Stok-stok beg ini hanya ada satu bagi setiap jenis. Ia memang selesa dibawa terutama ketika bercuti di hujung minggu. Walaupun rupanya Nampak kecil tetapi ia boleh memuatkan sepasang telekung sehingga 5 pasang baju. Kalau baju anak-anak kecil mungkin lebih lagi. Harga yang saya berikan sungguh istimewa dan sekiranya berminat bolehlah hubungi/ sms/ whatsapp/ email saya di 0133510426 dan azhana.am@gmail.com

01 London City (SOLD)


02 Kentish Rose (SOLD)

  


03 Tiny Rose (SOLD)



04 Tiny Flowers (SOLD)



05 Electric Flower (SOLD)


06 London City (SOLD)


07 London City (SOLD)


08 Red Rose (SOLD)

Ok, ini pula koleksi jenama Cath Kidston saya. Baru sedikit sahaja. Kalau saya keluar negara lagi saya akan menambahkan koleksi dapur saya dan bolehlah saya berkongsi dengan anda semua, insyaallah.
Sentiasa ceria dan memberi inspirasi








2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...