Iklan

Ahad, 20 April 2014

Testimoni Ekzema Miracle Refreshing Spray Yang Mengujakan

Syukur kepada Allah kerana dengan izinNya, seorang anak yang mengalami ekzema kembali sembuh. Sebagai pengedar dan agen produk Miracle Refreshing Spray (MRS), saya mestilah mahu produk ini dimiliki oleh semua orang. Ini tidak lain kerana mahu kebaikannya dikongsi dan dinikmati oleh semua.

Dalam satu group di muka buku, tiba-tiba saya terpandang rintihan seorang ibu berkenaan anaknya yang mengidapi ekzema. Disebabkan telah ada testimoni ekzema sebelum ini dengan MRS, jadi saya yakin dengan kebaikan MRS lalu mencadangkan kepada ibu berkenaan untuk mencuba produk MRS.

Alhamdulillah, tidak sampai seminggu telah mulai menunjukkan kesan yang positif. Ikuti maklumbalas yang saya terima dari ibu berkenaan.


Syukur kepada Allah yang menjadikan MRS sebagai asbab kepada kesembuhan anak ini. Bagi sesiapa yang ingin mengenali MRS dengan lebih lanjut, boleh like dan lawati page Miracle Refreshing Hana. Banyak testimoni yang datangnya dari pelanggan MRS sendiri. 

Miracle Refreshing Spray bebas dari bahan kimia, ia diadun dari bahan organik iaitu terdiri dari 3 kandungan utama iaitu minyak kelapa dara, minyak mint dan minyak aromaterapi. Gabungan 3 minyak ini telah membantu anak ini pulih dari ekzema yang dihadapinya. Lihat perubahan yang ketara pada wajahnya, alhamdulillah.

MRS didatangkan dalam 3 jenis botol untuk anda mencubanya iaitu 10ml, 30ml dan 50ml. Walaupun ia merupakan gabungan minyak namun ia tidak melekit dan berbau wangi. Untuk botol 10ml terdapat 3 pilihan haruman iaitu elegant, sweet dan lovely manakala botol 30ml dan 50ml terdapat 2 jenis haruman sahaja iaitu elegant dan sweet. Elegant menggunakan pati sunflower, berbau wangi dan lembut. Sweet pula menggunakan pati berries, berbau wangi yang kuat dan manis. Lovely pula diestrak dari pati bunga ros, sudah tentu berbau wangi seperti bunga ros. Yang paling seronok ialah ia boleh dibawa solat dan amat sesuai dengan semua golongan sama ada dari peringkat bayi hinggalah warga emas.
Anda boleh menghubungi Hana 0133510426 atau email kepada azhana.am@gmail.com untuk mendapatkan satu hari ini. Kami juga menawarkan program dropship bagi mereka yang berminat membuat bisnes sampingan tetapi dengan satu syarat iaitu anda hendaklah menggunakan MRS terlebih dahulu. Saya berharap semoga lebih ramai yang akan menggunakan MRS untuk diri dan keluarga mereka untuk rasa sihat dan segar sepanjang masa. Produk MRS ini bukannya fokus untuk melariskan jualan semata-mata tetapi ia ingin menambah nilai setiap orang dengan perkongsian kebaikan MRS. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...