Iklan

Isnin, 2 Februari 2015

Miracle Refreshing Scent

Assalamualaikum semua!

Wah! Ben Ashaari blogger femes tu dah guna Miracle Refreshing Scentlah. Tadi surf www.benashaari.com, baca testimoni dan komen Ben tentang produk MRS yang 'awesome' ini. Memang Ben puashati guna produk ini. Anak-anaknya juga turut guna sekali. MRS memang sesuai untuk seluruh anggota keluarga tanpa kira peringkat usia.
Alhamdulillah syukur Miracle Refreshing Scent punya penangan, ramai yang tanya nak beli macamana. Siapa-siapa yang nak tanya dan tempah boleh telefon/sms/wasap Hana 0133510426. Hana buat penghantaran di sekitar Shah Alam, Subang dan Kota Damansara. Selain itu kalau siapa-siapa yang berada di Melakapun boleh hubungi Hana sebab Hana pengedar di Melaka. Tapi sekarangkan mudah, order online je terus sampai depan rumah melalui abang pos. Nak tahu harga-harganya boleh rujuk di bawah ni.
Speciality MRS memang untuk rawatan kulit kepala bermasalah dan masalah rambut. Kalau rasa banyak kelemumur, kepala berkudis, rambut gugur, kepala sering gatal-gatal, insyaallah Miracle Refreshing Scentlah penawar yang mujarab. Cuba baca testimoni pelanggan MRS. Untuk lihat lebih banyak testimoni boleh rujuk page Miracle Refreshing Hana



Miracle Refreshing Scent ada 2 produk utama iaitu Miracle Refreshing Spray yang dihasilkan dari minyak kelapa dara, diperkaya dengan aromaterapi dan mint. Produk baru yang turut meletup ialah Miracle Serum Essence. Ia diperbuat dari pati epal hijau dan mint. Amat sesuai untuk syampoo rambut dan mandian badan.

Pendek kata banyak kebaikan dan khasiat MRS. Nanti teman-teman baca ya!
Cubalah hari ini! Anda tentu berpuashati dengan produknya.

Ooppss..lupa nak habaq, kalau suri-suri bekerja di pejabat atau di rumah nak jana pendapatan tambahan melalui produk MRS amat dialu-alukan. Sambutannya alhamdulillah amat menggalakkan dan produk serbaguna ini sering digunakan oleh semua orang untuk seisi keluarga.

Hubungi;
HANA
Distributor MRS
Melaka dan Shah Alam
sms/wa 0133510426
page Miracle Refreshing Hana

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...