Iklan

Jumaat, 6 Disember 2013

Promosi YES Miracle Refreshing 2013


Inilah pertama kali Miracle Refreshing Spray (MRS) membuat jualan murah Year End Sale walaupun produk ini baru 6 bulan menempa nama di pasaran. Promosi yang sungguh awesome dan mendapat sambutan hangat seperti goreng pisang panas. Tiada dalam sejarah MRS harga yang memikat sehingga 30% diskaun atas setiap jenis pakej MRS. Sebagai suri yang mementingkan kesihatan keluarga dan ingin memastikan kesegaran kekal sentiasa, jangan lepaskan peluang keemasan ini. Promosi berlangsung dari 1 Disember 2013 hingga 31 Januari 2014 sahaja.
 

Produk MRS dengan 1001 penyelesaian mudah dibawa untuk melancong atau ke mana sahaja. Ia didatangkan dengan 4 bentuk saiz iaitu 2ml, 10ml, 30ml dan 60ml untuk anda menggayakannya di rumah, dalam beg atau diletakkan di pejabat. Kandungannya bersih dan halal. MRS dihasilkan dari minyak kelapa dara yang telah diperkayakan dengan minyak aromaterapi dan minyak mint.
 
Ia menjadi teman setia dan penawar hidup anda terutama ketika anda mengalami situasi yang tidak selesa seperti sakit kepala, migrain, gatal kulit kepala, sakit atau kembong perut, sakit pinggang, mengantuk, selsema, batuk dan sebagainya berseorangan. Di kala peneman hidup seperti suami dan keluarga anda tiada di sisi untuk membantu menangani situasi-situasi tersebut, sapukan sahaja MRS untuk kelegaan dan kesegaran. Insyaallah MRS memberi penyelesaian kelegaan sehingga ke peringkat maksima. Lihat contoh testimoni-testimoni pelanggan di Miracle Refreshing Spray dan Miracle Muslimah.
 
 
Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh whatsapp/ sms 0133510426 Azhana Abdul Mutalib atau pm fanpage Miracle4U. Harga seperti promosi adalah sehingga 31 Januari 2014. Selepas itu harga kembali seperti biasa. Jangan lepaskan peluang ini, kalau nak tunggu YES sekali lagi, kenalah tunggu 12 bulan selepas ini. Produk istimewa ini perlu dimliki oleh setiap keluarga. 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...