Iklan

Jumaat, 27 September 2013

KURSUS ALAHAI KURSUS

Cover Photo
 
Minggu ini minggu yang cukup sibuk bagi saya. Hari ini hingga Ahad saya akan pergi mengikuti Program Intensif Jutawan Intensif Edisi Khas 2013 di bawah kelolaan Dr Azizan Osman yang famous sekarang ni. Beliau merupakan mentor pemasaran yang begitu diperkatakan orang. Alhamdulillah pejabat menaja kami ke program ini, bukan senang kalau saya sendiri nak mendaftar ke program ini. Melihat jadualnya begitu padat sekali. Program dari jam 8.30 pagi dan berakhir jam 10.00 malam. Harap fizikal, emosi dan mentalku tabah dan kuat sepanjang program ini. Moga-moga juga saya dapat mengambil manfaat daripada program ini.
 
Hari ini semuanya kena bangun awal disebabkan mamanya kena pergi berkursus. Kebetulan abahnya juga akan outstation ke Perak. Nampaknya kenalah memandu berseorangan ke Kuala Lumpur, moga dipermudahkan harapnya. Biasa kalau sorang-sorang nervous sikit sebab jarang dah ke KL. Kalau ke Subang dan Shah Alam ok je. Seorang anak saya di sekolah asrama akan balik pulak petang ni. Aduss..semuanya kena disegerakan dan dibuat dengan cepat.
 
Dah lama tak berkursus, bagaimanalah agaknya. Doakan saya ye! Saya berharap agar saya diberi kekuatan mengurus semuanya ini. Sampai jumpa lagi semua, mungkin saya akan kongsikan pengalaman saya berkursus dengan mentor terkenal ini nanti. Adios, amigos, selamat hari Jumaat!

 

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...