Iklan

Khamis, 7 November 2013

Moola, Snek Sihat Dan Sedap


MOOLA snek makanan sihat untuk anda dan keluarga. Sesuai untuk sarapan pagi anda dan mereka yang sibuk serta tidak sempat mengambil makanan berat. Rasanya sangat enak. 
 
Ia boleh dijadikan snek untuk parti harijadi, stok makanan di rumah yang sihat untuk anak-anak, sebagai bekalan dalam kereta, untuk mereka yang gastrik atau perlu kerap mengambil makanan dan Moola amat sesuai di mana sahaja pada setiap ketika. Marilah berMOOLA kerana kandungan seratnya yang tinggi membantu anda dari kelaparan untuk sekurang-kurangnya 2 jam dengan pengambilan 2 bar. 


 
 
Ada 2 perisa baru iaitu kurma & badam dan roselle & badam. Kandungan bahan-bahan utamanya ialah kurma, roselle dan badam. Bahan2 lain ialah bijirin oat, bertih beras, madu, soya, susu dan lemak sayuran. Yang paling disukai kerana kandungan makanan sunnah seperti kurma, bdam, madu dan susu.
 
Dates Almond & Roselle Almond – 22g
  Low in Calorie
Rich with Fibre
Natural Novel Flavour
Gluten Free
No Cholestrol
 
Kandungan kalorinya rendah, kaya dengan serat, mengandungi pemanis semulajadi dan tiada kolesterol sememangnya berkhasiat dan sesuai untuk mereka yang menjaga kesihatan. Moola mendapat pengiktirafan halal dari JAKIM. Lihat sijilnya.
 
1 kotak mengandungi 6 bar. Granola bar ini adalah buatan bumiputera Malaysia. 

 
Harga promosi pengenalan bagi 1 kotak sehingga 31 Disember 2013 ialah RM15.00. Harga sekotak Moola termasuk kos pos ialah RM21.00 di Semenanjung dan RM24.00 di Sabah & Sarawak. Untuk pengetahuan semua kos pos yang ditetapkan oleh Pejabat Pos di bawah 500gm di Semenanjung ialah RM6.00 dan di Sabah & Sarawak RM9.00. Sms/Whatsapp 0133510426 atau Email azhana.am@gmail.com untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.
 
Jom kita ber Moola...
 
*********************************************
#Jom belajar membuat asas membuat blog dan fanpage seperti saya.
   Jika berminat  sila email ke azhana.am@gmail.com/ whatsapp/ sms 0133510426.
#Iklankan produk atau kedai anda di www.sohodirectory.blogspot.com
#Berminat menjadi dropship Miracle Refreshing Spray atau membuat tempahan,
  boleh lawat fb Miracle4U-Shah Alam dan pm di sini
#Berminat dengan produk pemakanan sunnah,
  boleh lawat  http://azhanaam.blogspot.com/search/label/Makanan%20Sunnah
 atau di fb Sihat Dengan Makanan Sunnah dan pm di sini

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...