Iklan

Ahad, 3 November 2013

Dompet Baru dan Murah CATH KIDSTON

Stok dompet baru Cath Kidston memang menggoda pandangan mata, terasa teruja atas kecantikan dan kecomelannya. Memang corak dompet ini ceria, menarik, membuatkan hati tertarik dan mengembalikan perasaan membunga di hati kita. Harganya amat berpatutan dan mampumilik. Ok pada sesiapa yang berminat boleh sms/whatsapp saya 0133510426 atau email azhana.am@gmail.com. Ini adalah stok yang baru sampai `fresh from the oven' tau tetapi bukanlah dari London ya!
Saiz dompet
Dompet ini bersaiz sederhana bukan dompet yang panjang. Sesuai untuk para suri atau anak-anak remaja perempuan. Ia kurang sesuai jika anda terfikir untuk mengisi kad-kad yang banyak. Ia juga amat sesuai jika para suri ingin menjadikannya sebagai dompet kedua untuk membeli barang di pasar, di kedai runcit, di pasar mini dan sebagainya. Turut disertakan bersama ialah tali kecil yang boleh dipasangkan di dompet. Stok ini bukan stok original tetapi tiruan grade A. Coraknya cantik-cantik tetapi hanya ada 5 stok sahaja untuk jualan `online', selebihnya dah dibeli oleh rakan-rakan terdekat. Untuk makluman sayapun tidak membeli dengan kuantiti yang banyak seperti mereka yang berniaga borong. Saya berniaga kerana mengambil kiriman rakan-rakan dan sebagai hobi untuk berkongsi jenama kesukaan saya dengan mereka yang sama-sama meminati jenama ini. Ok, jom jamu mata dengan dompet Cath Kidston ni.
 
01 White Stars
 02 Red Polkadots
 03 Kentish Rose
 04 Lovely Flower
 05 Tiny Roses
 Bahagian dalam dompet

Setiap dompet tiada penduanya. Pembelian adalah berdasarkan first come first serve. Jika anda membeli lebih dari satu, sudah tentu harganya murah kerana harga pos adalah sama sehingga mencapai berat 500gm. Mereka yang berminat boleh email kepada saya azhana.am@gmail.com atau sms/whatsapp 0133510426 untuk sebarang pertanyaan dan pembelian.

* Untuk makluman semua dompet telah dijual

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

#Jom belajar membuat asas membuat blog dan fanpage seperti saya. Jika berminat
  sila email ke azhana.am@gmail.com/ whatsapp/ sms 0133510426.
#Iklankan produk atau kedai anda di www.sohodirectory.blogspot.com
#Berminat menjadi dropship Miracle Refreshing Spray atau membuat tempahan,
  boleh lawat fb Miracle4U-Shah Alam dan pm di sini
 #Berminat dengan produk pemakanan sunnah, boleh lawat  http://azhanaam.blogspot.com/search/label/Makanan%20Sunnah atau
 di fb Sihat Dengan Makanan Sunnah dan pm di sini


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...