Iklan

Rabu, 11 Februari 2015

Jualan Cath Kidston Kembali Lagi

Alhamdulillah...ada beberapa koleksi Cath Kidston yang masih ada untuk para peminat menjamu mata dan mengambil peluang memilikinya dengan harga yang berpatutan dan mampu milik. Yang paling best, pos adalah percuma ye teman-teman...

Koleksi kali ini semuanya asli, originally bought from London. Banyak yang dah sold out and have been booked by Cathkidston fans.

Beg yang comel ini hanya tinggal polka dot merah sahaja. 
Blue polka dot - SOLD
Dua beg besar ini sesuai dan berbaloi untuk para ibu yang dedikasi untuk bawa makanan dan peralatan ke piknik atau untuk letakkan pakaian seminggu di nurseri atau bawa balik ke kampung atau sesuai juga untuk para pengurus dan eksekutif meletakkan fail-fail kerja. Lapang dan luas beg ini.




Ketiga-tiga handbag di bawah boleh dijadikan sling bag. Memang sesuai for mommies, ladies and teens. Material begnya bagus, tahan lama dan kalis air.




Handbag yang ni mahal sikit sebab design lain. Harga belipun mahal. Tinggal satu je, sweet colour.

SOLD
SOLD

SOLD AND BOOKED - Not available
Boleh sms/whatsapp saya 0133510426 or email azhana.am@gmail.com for details and payment. Siapa-siapa yang booked with some time frame tetapi masih belum buat payment, saya akan let go kepada sesiapa yang bayar dulu ya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...