Iklan

Selasa, 18 Mac 2014

Beg dan aksesori CATH KIDSTON kembali lagi !!

Assalamualaikum pembaca-pembaca yang disayangi semuanya!

Mmm...sejak akhir-akhir ini ramai yang sms dan wassup saya tentang beg-beg dan aksesori jenama yang diminati ramai, Cathkidston ni. Oleh yang demikian saya ada 2 pengumuman untuk dibuat. Pertamanya saya ingin memaklumkan bahawa stok beg Cath Kidston saya telahpun habis dijual. Berita kedua ini mesti semua suka. Insyaallah, stok-stok baru akan berada di blog ini seawal bulan Jun atau selewat-lewatnya bulan Disember tahun ini. Tetapi macam biasalah tidak banyak stok yang akan dibeli kerana blog ini bukanlah sepenuhnya pusat jualan jenama Cathkidston, jualan dibuat kerana hobi dan ingin berkongsi dengan teman-teman yang sama-sama meminati jenama ini. Kali ini juga beg-beg adalah original sepenuhnya yang dibeli dari London. 

Kepada mereka yang benar-benar meminati jenama ini, simpanlah duit dari sekarang ye! Jangan lupa ambil kira matawang London iaitu pound. Harapnya dapat membeli sewaktu jualan murah. Saya akan cuba dapatkan yang terbaik dari ladang, hehe... Oh! Sebelum saya terlupa, saya juga ingin membuat sedikit survey kepada semua peminat jenama ini tentang jenis beg atau aksesori mana yang diminati. Mereka bolehlah memberi komen dan cadangan di bawah beserta gambar kalau ada. 

Di sini saya paparkan beberapa jenis beg dan aksesori yang saya akan beli kelak. Jom-jom kita cuci mata. Gambar pertama ni memang beg tangan CK yang diminati ramai. Sayapun ada satu koleksi. Pada tahun lepas, sempat saya belikan untuk beberapa orang kawan dan ibu yang memesan. Melihatkan pada sambutan ramai teman-teman, insyaallah beg ini dah termasuk dalam senarai pembelian saya. Mungkin saya akan membeli beberapa corak untuk pilihan anda semua.


Gambar kedua ini ialah CK box bag. Tetapi dalam gambar ini adalah box bag yang sedang sahaja sebab CK ada box bag yang lebih besar. Beg ini kegunaannya untuk pergi berkelah atau ingin berjalan-jalan atau balik ke kampung. Ia berbentuk seperti kotak tetapi tidak keras malah boleh dilipat dan disimpan jika tidak digunakan. Rasa-rasanya anda minat tak dengan beg begini. Namun saya sempat juga beli satu untuk kegunaan sendiri.

Beg kotak
Gambar ketiga ini ialah beg tote. Ia kecil dan comel. Sesekali jika anda bawa untuk keluar minum petang atau minum malam, akan nampak bergaya dan comel. Tetapi beg ini tiada zip bertutup penuh. Namun ia sangat selesa dan mudah dibawa berjalan. Ada satu beg tote yang tinggi sedikit. Saya tidak sempat mencari gambarnya. Ia boleh dibawa ke pejabat untuk membawa telekung atau membawa buku-buku nota atau bekal dan sebagainya.

Beg tote ni comel dan kecil je
Gambar keempat ini ialah beg kosmetik. Ruangannya cukup luas dan nboleh memasukkan banyak barang kepunyaan wanita. Saya amat-amat berpuashati menggunakan beg ini kerana beg kosmetik saya sebelum inni agak kecil dan ruangannya sempit. Adakah anda berminat dengannya?

Besar juga ruangan dalam beg ni..macam-macam boleh dimasukkan
Gambar kelima ialah keychain. Ini adalah contoh aksesori Cath Kidston. Ada juga keyholder, card holder dan sebagainya. Sebagai orang yang amat meminat jenama CK ini, saya turut menambah koleksi dengan aksesori keychain, cardholder dan apron
  
Comelkan keychain CK
Membeli barangan CK ibarat satu kepuasan bagi saya dan membuat hati saya gembira. Lain orang lain caranya. Bagi saya ia merupakan rutin yang menenangkan jiwa. Haha....benar, memang saya suka melihat corak dan rekaannya dan sekaligus menjadikan saya ceria selalu.

Ok harap terhibur dengan paparan gambar-gambar tersebut. Untuk peminat CK, nantikan kemunculannya nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...