Iklan

Sabtu, 4 Januari 2014

Promosi Miracle Refreshing Masih Berlangsung


Jualan promosi untuk Miracle Refreshing (MRS) masih berlangsung sehingga 31 Januari 2014 sahaja. Bagi yang masih belum tahu apa itu MRS, cuba baca di sini. Miracle Refereshing ini adalah suatu jenama produk yang menggunakan minyak kelapa dara (VCO). Minyak kelapa dara ini diadun pula dengan minyak essential dan ditambahnilai dengan minyak mint. Minyak essential ini terdiri dari pati bunga dan buah berry dan sebab itulah MRS berbau harum dan lembut dan bertindak sebagai aromaterapi. Minyak VCO berperanan membantu membunuh bakteria dengan menghakis dinding sel bakteria dan membantutkan pertumbuhan fungus (kulat). MRS berupaya membantu merencatkan pertumbuhan bakteria kerana PHnya adalah di sekitar 9-10 manakala bakteria di persekitaran kita hidup dalam PH 6-7. Minyak mint pula berfungsi sebagai agen penyejuk dan antikeradangan. Dengan kata lain produk MRS bersifat antibakteria, antifungus dan antikeradangan (antiflammation).



Salah satu testimoni dari pelanggan yang diterima tentang keberkesanan MRS menangani masalah kelemumur.
 

Lihat lain-lain testimoni seperti sakit kepala dan batuk seperti berikut;


Produk ini masih sangat baru. Ia berada di pasaran hampir 6 bulan dan merupakan produk keluaran bumiputera dan mendapat pengesahan dari pihak MARDI. MRS membantu ramai orang yang sering mengalami situasi yang kurang selesa berhubung dengan masalah kegatalan kulit kepala, kelemumur, masalah keguguran rambut, sering sakit kepala dan migrain, perut kembung atau sebu, cepat mengeringkan luka dan mengurangkan bengkak serta bermacam-macam lagi manfaat yang dapat membantu orang ramai. Anda boleh merujuk ke page utama MRS iaitu Miracle Refreshing Official Page atau page saya Miracle4U untuk melihat lebih banyak testimoni pelanggan dan membaca tentang perincian produk.

  
Gambar di atas ialah Trial Pack MRS 10ml. Ia mempunyai 3 jenis haruman iaitu sweet, elegant dan lovely. Harga biasa ialah RM9.90 dan jualan promosi hanya RM8.00. Ia amat sesuai dibawa ke mana-mana kerana saiznya yang comel, dibekalkan kepada anak-anak dan diberikan kepada ahli keluarga yang lain. Pakej 3 dan 4, 30ml dan 60ml sesuai dijadikan minyak serbaguna untuk kegunaan seisi keluarga di rumah. Senarai harga promosi untuk pakej lain seperti gambar di bawah ini.

 

Dapatkan segera sebelum promosi berakhir. Harga memang menarik dan sangat berbaloi. Tinggal 3 minggu lagi sebelum promosi Y.E.S berakhir. Peluang untuk menjadi dropshipper juga masih dibuka. Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pendapatan sampingan tanpa mengeluarkan modal boleh menghubungi sms/ whatsapp Azhana 0133510426. Don't just wait and see, grab the chance! Fast action fast result.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...