Iklan

Sabtu, 6 September 2014

TERKINI ! Promosi Merdeka Miracle Refreshing

Alhamdulillah, CEO Miracle Refreshing (MRS), Puan Nur Hidayah baru sahaja melahirkan cahayamata sulungnya, seorang bayi perempuan yang sangat comel semalam. Moga Puan CEO dan bayinya sihat walafiat. Atas anugerah sempena sambutan hari Merdeka dan hari Malaysia serta penantian terhadap kelahiran cahayamata, Puan CEO tak henti-henti membuat promosi terhadap produk MRS. Baru selesai promosi Syawal, kita sambung dengan promosi Merdeka pulak. 

Bagus ke bagus!!!

Seronokkan, boleh beli MRS dengan harga lebih murah dan lebih jimat gitew!! Rugi...rugi kalau tak rebut peluang ini.

Promosi bermula 25 Ogos lepas sehingga 25 September 2014. Sesiapa yang bijak sudah tentu pandai membeli sewaktu promosi. Yalah harga jual sebotol 30ml ialah RM39.90 dan sebotol serum 100ml ialah RM39.90. Jumlahnya ialah RM79.80. Semasa promosi ini harga jualnya hanya RM70.00 sahaja. Anda akan dapat 2 produk terbaik dari Miracle Refreshing. 


Boleh baca kebaikan dan khasiat penggunaan minyak serbaguna dan ajaib di bawah ini. Boleh dimanfaatkan untuk seisi keluarga, dari peringkat usia warga emas sehingga bayi. Ia boleh digunakan untuk berbagai-bagai situasi yang anda alami. 


Produk terbaru MRS ialah serum. Ia diperbuat dari pati epal hijau dan mint. Digunakan khususnya sebagai syampoo dan mandian badan. Ia tidak berbuih seperti kebanyakan produk lain kerana ia tiada kandungan bahan kimia. Semestinya ia dicipta menggunakan bahan organik. Jika anda tidak biasa, campurkan sahaja dengan syampoo yang anda guna sekarang untuk cucian rambut dan kepala. Begitu juga dengan mandian badan. Sudah pasti anda akan berasa segar. Kepala yang berat akan menjadi ringan, berangin dan segar. Amat sesuai dan serasi jika anda sering sakit kepala, migrain, tertekan dan kepenatan apabila balik dari bekerja. Cubalah hari ini!



Bertukarlah ke produk buatan Malaysia, buatan orang Islam, lebih suci, lebih dipercayai dan lebih manfaat insyaallah.

Nak dapatkan set promosi ini boleh hubungi (sms/wasap/telegram) Hana di talian 0133510426. Anda boleh juga melayari page Miracle Refreshing Hana untuk membaca lebih baca testimoni dari pelanggan-pelanggan kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...