Iklan

Isnin, 7 April 2014

Koleksi Terbaru Cathkidston

Assalamualaikum semua!

Alhamdulillah, syukur walaupun hanya 3 koleksi beg Cathkidston (CK) yang sampai untuk bulan April namun ia sudah cukup menceriakan saya buat menjamu mata peminat-peminat CK. Koleksi panas ini baru sahaja sampai dari kota London. Koleksi CK kali ini adalah koleksi asli dengan kualiti yang memang bagus dan terbaik. Kualiti produk original amat berbeza dengan produk tiruan walaupun tiruan yang gred A. Rasa puashati apabila dapat memilikinya sebagai koleksi. Jenama CK juga terkenal dengan warna-warna ceria dan lembut. Malah beg-begnya cukup tahan lasak. 


Beg tangan CK ini sederhana besarnya. Sesuai dibawa ke pejabat atau dibawa berjalan-jalan sewaktu cuti. Tali beg ini merupakan design baru dengan corak stripe yang cantik. Warna bunganya lembut dan matching dengan apa jenis pakaianpun. Anda boleh memakai baju kurung, jubah atau berseluar untuk menggayakan beg tangan ini.

00-CK Handbag

Kedua sisi beg ini mempunyai kocek yang berbutang. Di tengahnya mempunyai zip supaya barang-barang yang dibawa selamat dan terpelihara. Di dalam beg tangan ini juga mempunyai satu lagi kocek kecil berzip. Bolehlah kalau hendak meletak alat-alat solek, aksesori kecil dan sebagainya. Isian beg ini juga luas. Anda boleh letakkan dompet, buku nota malah botol air mineralpun boleh. Koleksi beg tangan ini hanya ada satu sahaja. Boleh hubungi saya jika berminat.


Koleksi kedua dan ketiga ialah note bag. Satu beg berwarna putih bermotifkan bunga-bunga Rose English dan satu lagi warna biru lembut dengan gambar bangunan yang dihiasi sedikit bunga. Kedua-duanya cantik dan lembut dipandang. Beg ini dinamakan note bag kerana sesuai diletakkan fail dan nota-nota. Ia sangat bersesuaian kepada para pelajar universiti, bagi para eksekutif untuk membawanya ke tempat kerja dan boleh dijadikan beg solat untuk mengisi telekung dan sejadah. Anda boleh juga menjadikan beg ini untuk mengisi barang-barang keperluan anak seperti botol susu dan lampin ketika berjalan-jalan.

01-White (SOLD)
02-Blue (SOLD)

Note bag juga terhad, hanya ada 2 sahaja dalam koleksi saya. Jika anda berminat boleh sms atau whatsapps saya 0133510426 atau email azhana.am@gmail.com. Setiap pembelian akan saya hadiahkan minyak wangi mini percuma dari Paris. 

Harap anda gembira dapat menjamu mata dengan koleksi CK yang terkini. Terubat jiwa dengan terapi warna ceria dan lembut koleksi CK ini. Sehingga jumpa lagi, jaga kesihatan diri dan hiasi peribadi dengan akhlak yang baik.

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...